fredag 1 januari 2016

30 saker som hänt detta år

1. Tävlade våran första tävling i FS
2. Fysträning i mkt snö
3. Gick milen oftare än tidigare år
4. Firade 3år tsm <3
5. Tävlade på en träningstävling i både Nybörjar o Fortsättnings klassen
6. Tränade mkt hemma
7. Köpte en dragsele o vi började med DW
8. Vi har gått 2 långa dagsvandringar i åkerskogen
9. Vi har varit på några långpromenader i åkerskogarna
10. Jag  åkte ner till Skåne för att hämta hem Robban
11. Fick frågan om att ha Olle i avel (o ja han e kastrerad, o många anledningar ska han inte gå i avel)
12. Debuterade i Fortsättnings kalssen på en off tävling
13. Vi har gått 2 kurser på klubben
14. Gått 3 online kurser
15. Fick reda på att ja skulle bli faster i oktober
16. Ställde ut olle den 1maj, BIR med HP
17. Var iväg till kungsör för att tävla i Rally F (inoff)
18. Tävlat på 5 klubb tävlingar
19. Gjorde debuten på officiell tävling i agility
20. Olle fyllde 4år <3
21. Vi var råttvakt åt min kompis råttor i 1v
22. Jag var iväg o tittade på Rally o Lydnads SM
23. Vi åkte upp till sälen o var på årets ras special!
24. Vi var på ungdomsläger på strängnäs BK där vi träffade både gammal o nya vänner
25. Vi skaffade även benviksmansheter och började den träningen
26. Jag var hjälp instruktör på en valpkurs och en aktiverings kurs
27. Ja tog emot stipendium
28. Blev endel träningar på klubben oxå, både ensamma och med kompisar
29. Tävlade våra sista tävling den 26/12, kungsör inoff tunnelrace
30. Jag blev faster åt en liten Jack <3


Gick även igen vad för något denna pöjk har fått under året, o ja bortskämd e bara förnamnet på min lille räv, men ja klagar inte, för ja lägger hellre varenda krona ja har på honom ist för massa skit som pengarna annars hamnar på :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar