tisdag 14 april 2015

Läsar fråga

Fråga:
Hej! Tänkte höra dina tankar varför du valde alle metoden och hur det har gått sedan start? För jag hade tänkt att jag skulle testa något ny inlärningsmetod på slalom till min nästa hund då jag tyckte att 2x2 metoden gick för långsam för min förra och att hon inte riktigt fattade... men det står inte så jätte mkt om just denna inlärningsmetod och skulle vilja lära mig mer om denna metod så jag kan välja


Svar:
Jag tyckte dem metoder jag testat inte funkat, så jag valde alle metoden just för jag vill ha farten, dem videos jag följt på YT har behållit farten och inte tappat den, drf valde jag denna metod. 
Jag har inte tränat så mycket tyvärr, men så långt vi kommit har han fart igenom hela, så jag kommer fortsätta med denna metod, och kommer uppdatera under tiden här på bloggen :) 
Han har börja få fart igenom slalom av sig själv men med mkt hjälp av mig, så jag har valt att träna alle vid sidan av endå så han kan bli mer självständigt igenom slaloemt :)

Jag har sökt upp allt på YT just för att få se hur ja ska gå tiillväga, finns endel riktigt bra videos :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar