lördag 4 april 2015

Ställena som tagit mitt hjärta

Om jag får välja vad flytt lasset går den dagen jag har en utbildning.
så är det fina Skåne!
Det är ett ställe som verkligen tagit mitt hjärta, har varit där något gånger, men den gången jag mins är 2013, då va vi i fina Höör. Vart i skåne jag vill bo vet jag inte, sålänge jag har nära till skog o vatten är jag nöjd ;) 


Andra stället som verkligen tagit mitt hjärta är FALUN, dalarna i säg är jätte fint, men Falun, det är något speciellt med den staden, lugnet själv, varje gång jag gick av tåget där så försvann alla problem, allt var frid o fröjd, ett ställe ja aldrig skulle tackat nej o bo på :D


2 ställen jag någon gång i mitt liv vill flytta till, Falun ligger bara 3h bilväg hemifrån, medan skåne ligger nästan 6h bilväg. Det är nog det som skrämmer, att ta steget ut ifrån lilla trygga Mariefred, tryggheten med alla nära o kära som finns HÄR, och flytta såpass många mil bort ifrån tryggheten.
Men de lär dröja många år tills dess, så hinner väl förbereda mig ;)


Har ni något ställe ni verkligen vill flytta till?

Olle i centrala Falun

1 kommentar: