måndag 6 april 2015

Hur viktigt är det egentligen?


Jag är med i rätt många olika grupper på FB, en sak ja lägger märke till att poängen är väldigt viktiga.

då går ja tillbaka till mig själv, vårat sämst i rallyn är 53p (om man räknar bort den gången ja bröt, då slutade vi på minus när ja räknade ihop allt xD jag bröt just pga dålig känsla)
men när vi gick av banan, 53p, så hoppa ja av glädje, olle flög upp i min famn, vi va lyckliga!
folk runtomkring flinade o skrattade lite glatt åt oss, första halvan gick inte så bra (där tappa vi de mesta av poängen), andra halvan gick riktigt fint, därför va ja glad, för vi jobbade o hade kul, sen att poängen inte va med oss va gör de när man har kul?

så läser man om andra som inte tycker man bör göra om momenten för man kan få massa avdrag eller disk, jag själv hade valt o göra om just för han ska lära sig att vi slarvar inte oavsett träning eller tävling, och blir vi diskade, okej, men vi kommer tjäna på detta om några gånger när han lärt sig att de gäller samma sak på träning som tävling, och har vi dessutom super kul, va gör den där disken då?

och hur kul är de att gå en runda på 100p om man inte har en bra känsla? då går ja heller en diskad runda med en super känsla :D

Detta är mina åsikter, o ja tycker fler bör ta efter, poängen är inte det viktigaste i tävlingen, utan det är glädjen tsm med sin allra bästa vän<3

Olle o jag efter våran runda på 53p

"Här är vi mer än nöjda efter en grym runda, endå om inte poängen räckte så e vi glada o nöjda"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar