måndag 5 januari 2015

Vem? Var? När? Hur?

Allso ja vet att detta e en hundblogg, men de e ju även min blogg :D

så här kommer 30 saker ni kanske inte vist om mig:

1. Ja har bättre självförtroende när ja har skinnjacka o keps
2. Jag hatar o gå ut utan något på huvudet!
3. Älskar snö, hatar kyla!
4. Värsta känslan som finns är att FRYSA
5. Mitt första djur va en dvärghamster, han hade x antal namn, men de sista va Tuffsen
6. Tack vare mig har vi katt, ja hitta annonsen, o mamma o pappa sa ja, ja o min lillebror betalade honom, 3kr :D
7. Både Mulle o Olle hetta de när dem kom
8. Jag har haft 5 egna djur
9. Har alltid levt för djuren!
10. Tack vare mitt förra marsvin är jag själv i livet!
11. Mina 3 bröder betyder ALLT för mig
12. Jag har alltid saknat min morfar, fast han varit död i snart 30år
13. Min sorg efter min farfar gick i hat emot honom, så ja har hatat honom ist!
14. Min morfar, farfar o farmor finns inte längre.
15. Min farfar valde bort oss..
16. Jag hatar att mina bröder bor i sthlm o uppsala.
17. Jag är rädd o flytta hemifrån, mest för jag e rädd o tappa all kontakt jag har med min familj
18. Sommaren 2011 hittade jag en schäfer/husky blandning jag föll för pladask, vart super ledsen att ja inte fick henne!
19. Jag älskar o titta på YouTube, även hålla på med YT själv
20. Börja fota när jag var 8år (fick min första kamera då)
21. Haft 1 kamera med rulle, 3 digital kameror (vara en systemkamera, min nuvarande) och en filmkamera (denver action camera)
22. Börja intressera mig för filmredigering 2012
23. är Cola beroende.....
24. Tävlings människa!
25. Träna hund e som terapi för mig, så e där man inte ska träna när man e arg/ledsen de e skit snack, funkar super för min del ;)
26. Beroende av sociala medier -__-
27. Bloggat sen 2007/2008, ibörjan handlade de om depression om hur ja skulle orka leva, tills idag då jag bloggar om HUND, har aldrig haft ett längre uppehåll!
28. Jag hade planer på att döpa om olle till Fox eller Shadow, ibland ångra ja att ja inte gjorde de.
29. Tycker "skate stilen" är jävligt snygg!
30. Skolgången är de värsta som hänt mig... så nu tar vi nya tag o pluggar upp de ja missa!


Japp de va lite om mig, tänkte köra en frågestund, tänkte svara i en video om de e intressant, så fråga på nu, något vill ni säkert veta om mig eller olle :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar