söndag 18 januari 2015

hatar att älska diig såhär mkt...

Jag hatar att älska någon så mkt jag älskar dig!
jag är rädd varje sekund att förlora dig.... 

Ja vill se vår framtid som ljus, ja vill se att du får bli gammal o grå, att du endag somnar av ålder o inte av någon sjukdom eller skada... 

Jag hoppas kunna bearbeta allt ja varit med om så ja kan lägga ångesten att förlora min älskade räv bakom mig o njuta av tiden tsm med honom ist för o oroa mig



Min största lycka här i livet är du<3
Jag hoppas pengarna räcker iår för att du även ska få en plats på min kropp<3

1 kommentar:

  1. Gammal och röd och lycklig livet ut. Älska honom inte till döds och hoppas du får råd med din tattuering. Rita en bild och lägg ut! :)
    Saknar Olle, han ser ut att må fint. Hälsa honom från mig. //N

    SvaraRadera