torsdag 13 augusti 2015

Stallet

Igår åkte olle till sin dagmatte o ja åkt till Eskilstuna. Börja med att tåget stog stil typ vid Löt i 30min..... o sen hade dem skickat 1(!!) ersättnings buss för 1 tåg! bra jobbat SJ ;)
ja skyndade på iaf så ja skulle få en plats, hade redan missat min buss ja skulle ta i Eskilstuna.
Så blev 1h senare buss, men ja mötte upp Carolina iaf i stan o tog bussen mot stallet där vi tog en uteritt, super mysigt :D

sen tog vi en promenad med lilla Liza (Carolinas shettis) o ja fotade även henne :D









Kotten fick oxå vara me :)



Sen tog vi bussen in till stan o va där vid 19 tiden, åt lite middag chillade runt i stan till 22 då bussarna hem skulle gå, min buss va såklart sen... men tack o lov väntade tåget i Strängnäs!!!
så ja kom till läggeste 30min sent så bussen hade gått... tur mamma kunde hämta mig! så hem kom ja! o trött som ett as gick ja o la mig, myste med olle sen somnade vi <3

Fick även mitt armband igår :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar