tisdag 18 augusti 2015

Kärleken till dig är otrolig!

Man kan älska någon på olika sätt, ja har alltid älskat mina djur, allt från hamstrar, marsvin, min katt, mina älskade lurvbollar<3

Men Olle, de e något speciellt med honom, de e han, den rätte, ja kommer aldrig få någon som Olle igen, han är den där man stöter på 1 gång i sitt liv! de skrämmer mig... ja hade velat ha 17 kopior efter honom (inte avkommor, utan KOPIOR), för ja klarar mig inte utan honom <3 min drivkraft i livet är HAN, ja anpassar hela mitt liv efter honom, ja väljer bort saker för att göra honom lycklig, för e han lycklig, e ja lycklig!

Ja trodde inte kärleken till någon kunde vara så stark som den e till min älskade räv, han e så förbaskat älskad, av många, men för mig är han min andra halva, min drivkraft till livet, mitt ljus i mörkret, min vägledare!

Ja hoppas du får hålla dig frisk, o din allergi håller sig i schack, så du får leva mååååånga år, så lovar ja o göra mitt bästa, så du får de bästa liv du kan önska<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar