lördag 29 augusti 2015

5år

Idag är de 5 hela årsen, jag pussade dig förväl, o sa att vi kommer ses igen, inte imorgon, men i framtiden kommer vi ses...



29 augusti 2010, 11.49 somnade du för en sista gång!

Du va så stark, du kämpade in i de sista, men när ja fick valt på mina axlar, lät ja dig ta de, ja tittade på dig, o du tittade på mig, du sa att du inte orkade mer, din livsglädjen fanns inte där, så ja gjorde de jobbigaste ja någonsin gjort, ja lär dig springa över till dem eviga gröna ängarna<3

Jag älskar dig! Jag saknar dig! tiden läker inte alla sår, men man lär sig att leva med dem...
du räddade mig, du räddade mig i många situationer, du gav mig livet tillbaka, du gav mig så mkt! mitt älskade lille svin, min lilla blomman <3

Sista bilden när hon va i livet <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar