söndag 1 februari 2015

Kanske bara jag som missat den biten? eller folk som inte väljer o berätta det?

En sak ja tänkt på är hur alla berättar hur glada/stolta dem är över sina hundar när dem presterar på tävling, när dem plockar pinne efter pinne, får 100p på en rally runda, eller tar ett LP, men sällan man läser hur stolta folk är över sin hund i vardagen, eller kanske bar jag som missat den biten?

Jag är iaf äckligt stolt över min prins, jag älskar honom så de gör ont, för varje dag som går är jag rädd att förlora honom, för jag vet att jag inte hade orkat klarat det. Jag älskar honom så där mkt så inte ens ord kan beskriva det, och jag är stolt över honom, jag är stolt över att han är han och ingen annan, han behöver inte prestera på tävling för att jag ska vara stolt över honom
Olle du kommer för evigt vara min stolthet<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar