fredag 20 februari 2015

Han som sälan näms

Men han är så älskad han med<3

Detta är mitt liv i text o bild, o olle är 90% av mitt liv typ, där av namnet o inläggen till störst dels handlar om han eller hund relaterat!

Men en grabb som ofta kommer i skymningen, är min älskade kisse misse Mulle, han kom till värden 2003, 24maj 2003 om man ska vara exakt, ja skulle bli 10år den hösten, jag såg en annons på konsum när vi handlade, men de va ju inte första annonsen ja visade mamma ;) så med ett jaja gick hon vidare, sen av någon anledning ville ja visa min kompis denna annons(?) så vi cyklade ner, o då tog ja nr, o så fråga ja mamma som svarade FRÅGA PAPPA, o ja ringer pappa o han svara, OM MAMMA GÅR MED PÅ DET, chockad, skulle ja få en katt? mamma sa om jag betalade skulle han bli min/vår. vi ringer dem som hade kullen o på kvällen åkte vi o tittade, o bakom soffan låg en lurvboll in tryckt, ville inte vara social, men gud va söt han var! (varför va inte smartphonen uppfunnen då? :o) men han skulle vi ha, så jag o min lillebror betalade 1.50kr var! (ja på den gammal goda tiden då de fans 50 öringar, o ja han kostade 3kr)

Stolt så fick han sitta i mitt knä hela vägen hem, vi valde o behålla hans namn MULLE, mulle meck som fixar alla däck<3 (ni vet mulle meck spelet, typ bygger bilar :D)

så på den vägen blev han våran, våran älskade katt, våran svarta fara, jag älskar han något otrolig mkt, ett impulsköp, men må va de bästa <3 (olle me, men de gick iaf på 1.5v ;P)

Bebis mulle<3




Mulle och hasn fd bästa vän, mitt marsvin<3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar