torsdag 5 maj 2016

Igår kom beskedet!

Igår ringde jag vet. för jag hade lite frågor angående Olle, men hon var inne på operation när ja ringde, så strax efter 17 ringde hon tillbaka till mig o berättade att hon fått svaret på ANA provet vi tog o de va negativt! (vilket e positivt för oss!)
Så jag frågade om tollarsjukan om de kan vara de... o då sa hon att då hade de gett utslag på ANA provet så de va skönt o veta de! ja va inställd på att de va tollarsjukan o han bara skulle ha några år kvar... vilket har fått mig o vara helt förkrossad, så va en lättnad att få veta att nej det var inte de!

o alla andra prov har oxå sett bra ut! så vi bestämde att Olle ska gå på kortison 1månad, vi ska trappa ner redan på måndag till varannan dag, sen efter 1månad hoppas vi han är smärtfri även utan kortison, om inte får vi ringa o fortsätta kampen att ta reda på vad det kan var.

Men nu ser vi de lilla ljuset i tunneln, och vi får äntligen börja leva vårt liv igen, så igår åkte vi på våran tävlings kurs, o olle va så jävla grym! fick beröm för våra snygga slalom ingångar, o att han tar slalom snyggt på båda sidor, o sålänge ja inte stör honom så tar han hela slalomet snyggt! så ja ska bara lär mig att ge fan i honom i slalomet xD
Sen fick vi läxa att träna BLINDBYTEN för de har vi typ aldrig kört på våra snart 4år på agility plan ;) så dags o lära mig dessa byten! olle tar dem sålänge ja byter på rätt ställe!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar