torsdag 12 maj 2016

Kurs + Tävling

Han är så jävla duktig den där Olle! igår på kursen gick allt super, han lyssnade på min handling som ja vet inte vad, så jävla grym, tränade tunnel vid A o dem skulle ta de man bad dem, o olle tog alltid rätt, så jävla stolt ja blir över honom <3

Sen körde vi en annan kombination med dold tunnel sen vidare på gungan, o ja valde o ha 2 som stod vid gungan för att sänka den o olle va så duktig :D sprang upp! vilket han inte gjort förut :D o enda gången ja blev glad över att han stack va just igår han hoppade över hopp o tunnel o drog direkt till gungan o skulle ta den, men halvägs över så vänder han då han insåg att han glömde ta med mig ;) men allt gick bra tack vare mina gunghjälpare :D

sen körde vi en klass 1 bana, o de gick som en dans på rosor :D pga ja va otydlig vid den dolda tunnelingången så runda han o tog fel tunnel o hoppa över hindret tillbaka men sen kunde vi köra vidare, WOW va de enda ja kände när vi sprang i mål, vilken stjärna jag har <3


Idag så blev ja hämtad av Hanna, va ett bra tagsen vi sågs sist så pratade av oss om vad som hänt dem senaste månaderna, ja följde med för o stötta o hjälpa henne inför tävlingen, sen blev ja funkis oxå, fyfan för att vara envis... jackan blev hemma, stod i tjocktröja o tunn jacka o frös ihjäl... inte kul!

så när ja kom hem möttes ja av den gladaste av dem gladaste, Olle kom i 190 då mamma öppnade dörren, så lycklig av att se mig, min finna bebis <3 sen svansade han efter mig o va så lycklig! han fick sig ett ben sen gick ja in i en VARM dusch, o nu ligger han o sover vid mina fötter, min fina räv du är så älskad, snart får du följa med som vanligt överallt igen :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar