måndag 3 november 2014

Olle tipsar

Fick en förfrågan om ja kunde skriva om vad vi tyckte om, så här kommer några tips om tillbehör, leksaker kommer i ett annat inlägg


Mina 2 favorit täcken kommer ifrån hööks, täcke 1 är ett tjockare regntäcke, som sitter jätte bra på olle som få täcken gör, och de håller honom varm även dem kallare dagarna.

täcke 2 är ett regntäcke med lite fleece som foder, så de e inte tjock, men lite varmare än ett vanligt regntäcke, detta använder vi vid träning och när de är bara några få minus grader

Han har även en overall från hööks, som vi är väldigt nöjda med.den kan släppa in ytterst lite skit om det är riktigt skit väder, men håller mkt borta, bara torka tassar så är han fin, så slipper han undvika så många duschar, bara skölja av overallen (Y)

















Bland alla våra selar vi har, så är min favorit hurtta Y sele och är även nöjd med rukka Y sele (skulle sitta bättre med en storlek mindre bara ;P)

Rukka Y sele

Av mina koppel så är det tygkoppel som gäller, gärna dem som e lite fodrade


Reflex väst så måste jag säga HURTTA POLAR VÄST! ja tvekade hela förra året på att köpa en dyr hurtta väst, men ja e glad att jag gav med mig, den bästa reflex väst jag haft!


LED halsband har vi haft stora problem med sen olle vart pälsad, då pälsen lägger sig över o ljuset är för svagt så de syns knappt igenom, men sen vann vi ett LED halsband (då ja givit upp hoppet att hitta ett bra) och jag testade de och de funkar super bra på olle! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar