fredag 14 november 2014

"Här kommer vi, över alla hinder och förbi. Tillsammans har vi kommit ända hit."

När du kom, den där lilla osäkra killen, lekte tuffare än du var, du lyssnar inte för 5 öre på tränings plan, släppte man dig så körde du ditt eget, jag grät oftast efter varje tränings pass, jag kände mig misslyckad, fick blickar o kommentarer, jag trodde aldrig vi skulle komma någon vart, ja vågade inte hoppas för inte fan skulle väl du mogna o lära dig lyssna?
Men dagen jag slutade bry mig vad ALLA ANDRA tyckte om mig o olle, o att deras hund kunde si o så mkt i olles ålder o olle kunde knappt sitt o ligg, ja men och? vi jobbade o sket i alla andra, i detta läge började vi få en relation, o vi började samarbeta, jag lärde mig hur du fungerade, ja lärde mig att jobba med just dig, vi tog många steg i rätt riktning, o ibland ett steg bakåt, men sen tog vi igen de o gick framåt igen.

Idag har ja snart haft dig i 3år, stora framsteg sen dagen jag fick dig! 
älskade hund gud vad ja älskar dig<3! vi är inte högst upp på vårat berg än men vi e på god väg!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar