måndag 25 maj 2015

Officiella debuten

Då va det dags, officiella debuten i agility, börja med att bråka med tältet men upp kom det tillslut :D fotade enheldel, sen va de dags för banvandring, kaous! Örjar sen visade de sig att det var en brun mitt i banan så alla fick gå av o domaren bygga om, sen fick vi gå på igen, banan hade 3 tillfällen jag vet att ja kunde tappa honom om jag inte JOBBADE, jag valde flygande start, hopp hopp slalom, nu i effterhand ångra jag mitt val av start, men men. Han tog hoppen sen sprang han förbi slalomet, sen in igenom tunneln o sen lämnade han banan, fick inte tillbaka honom, så valde att gå av banan o tillslut fick jag in honom.

Detta va våra mål:
24/5 Agility hopp1:
Mål: se de som träning, gå inte in utan kontakt, försöka hålla sig på plan, behåll känslan oavsett hur många hinder han tar, missar han en port i slalomet eller ett hinder kör vidare(!!) och behåll könslan! tok belöna efter sista hindret med leksak o godis! 
Resultat: vi höll oss inte kvar på banan, men könslan behöll vi! Ja tog inte ut besvikelsen på Olle endå om ja blev det

Jag ser det som en erfarenhet rikare bara! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar