torsdag 14 maj 2015

8h på klubben

Idag snackar vi heldag på klubben, åkte ut till halv 11, åkter därifrån vid halv 7

Vi började med en hopp klass2, olle stack o så körde vi godis tuvan o olle hajade till rätt fort, nya metoden gör han fel skit i honom, belöna rätt, så kommer vi dit vi vill en vacker dag :D
bara dessa gånger idag gjorde vi stora framsteg på :D
klass 2 banan gick annars riktigt fint!

Körde även KF på balansen o A, balansen körde vi RC utan godis skål utan ja kastade bollen när ja såg han landa på KF, lite hopp (då vi inte e där än, men glömde godis skålen hemma så fick bli så idag), A är ltie höga KF men dem är där o alltid där så ja e nöjd :D

vi tränade även gingan, smällde lite o belöna, sen satte vi en pinne under gungan o ja stod i änden o en klubbkompis stod med olle o gick med honom o ja belönade hos mig, första gångerna va lite läskiga sen va de full fart o glädje :D framsteg! <3

körde även FF, jävlar va har hänt? olle höll posetionen igenom hella sprong march!!! super duktig! behöver nog aldirg få en klump imagen igen om den kommer på banan, körde även "work" (fot på höger sida) tränar sällan de med störning så passade på, o de gick super bra de me :D
sen körde vi 2ans hopp! vilket har varit super svårt för olles del, men idag gick de kalas bra!
satt sig snett men de skiter ja i, de kan vi pillra på en annan dag :D

mitt emellan allt dessa va de självklart massa vila o massa hundsnack ifrån min sida ;)
är otroligt nöjd över dagen o olles insats! han e en stjärna<3

o ja lyckades bränna mig i ansiktet, så nu ska ja gå o lägga mig o klia sönder mig o se på film o SOVA imorgon är de en ny dag, nya skojigheter i åker med en kompis o hennes BC, skogspormenad o bus står på schemat o en o annan simtur :D

Gud va ja älskar långhelger, massa ledighet, o bara massa HUND <3
när livet är som bäst! en helg full med skojigheter är vad denna helg kommer bjudas på, hoppas ni andra får de lika bra :*
då mitt internet inte vill samarbeta, får ni vara utan bilder tillsvidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar