lördag 11 februari 2017

Tränings tävling - HTM

Idag rullade bilen till hackvad hundhall där vi skulle ha möjlighet att köra 4 starter i HTM, jag hade tänkte o leka igenom dem 2 första, men vi hade så fint fokus så vi körde på, start 2 fick han ett en lite explotion men kom snabbt tillbaka men då tappa ja bort mig så vi körde bara lite trix som ja kom på där o då o belönade på planen :)
start 3 gick super bra! men körde godis i handen för o lugna mig själv, så start 4 la ja undan godiset o bara hade de i fickan just för att han kan, då måste ja kunna, o de gick över förväntan! vi körde hela vårat klass 1 program utan några som helst problem :D (liten explotion innan vi hann starta, men kom fort tillbka, så ja e super nöjd) :D

Svävar fortfarande på fluffiga moln, o undrar om de verkligen va olle som ja hade med mig på plan, vilken skillnad från hur han har varit, min grymma unge :D

Dessa kommentarer åkte vi hem med:
- Lugn förare & Hund, jätte fint fokut, bra jobbat på att samla ihop honom och återfå fokus
- fint program som passar er bra
- smiter ibland ur pos 9
- superbra jobbat av er båda idag



Denna dag kommer ja leva länge på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar