torsdag 8 december 2016

Döende, Stora stockholm & Gekås

Ja va ska man säga, hundmässan va ju i helgen som va, o redan e de torsdag kväll, i måndags mådde ja inte så bra, tisdag va de outhädigt, onsdagen varierade, o idag har ja orkat stått på bena, gått till soffan ist för o ligga i sängen, varit ute kortisar med Olle, men hosata o snuva har ja fortfarande...
mitt emunförsvar e inte de bästa, o så sa ja i måndags i skolan att helt otroligt ja har ju inte blivit sjuk... tack... där fick ja.

Men hundmässan, lördagen va mest chilla runt med en kompis, kollade lite, köpte en boll till olle o en lampa till mig, sen stod ja i montern från 16-18 o efter de hämtade min bror mig o vi hämtade upp hans sambos bror o sen åkte vi förbi donken sen hem till dem, där myste vi o spelade sällskaps spel, sen när Mio gick o la sig så satt vi med lite te o pratade i soffan :)
dagen efter blev de lite chill busa lite med Jack, o åt frukost med dem, innan ja fixade mig o drog mig till mässan för dag 2, dag 2 bestod av schoppa loss o fick endel gratis grejer :D
gick mestadels själv, vilket ja tycker e skönt, stod endel vid montern oxå, trevligt o prata med lite ansikten o inte bara FB/insta konton :D


Imorgon natt åker ja o en kompis ner till GEKÅS :D julklappr, kolla efter roligheter till Olle, o även till mig själv :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar