fredag 4 november 2016

Topp 5 populäraste

Jag har haft youtube sen 2009, men jag började inte använda den sen jag fick Olle, så den 28feb 2012 la ja upp min första video sen dess har de strömmat in videos där ;) så idag har vi strax över 500(!) videos på kanalen, o alla förutom några enstaka är på min tok<3

såhär kommer topp5 av dem populäraste videosarna på våran kanal:


1.
Laddades upp 9jan 2013
913 visningar
Förstår faktiskt inte vad de är som lockar så mkt med denna video? för om du frågar mig är den rätt tråkig?

2.
Laddades upp 24jan 2015
631 visningar
Debuter i olika sporter lockar, o då ja är öppen, ja döljer inget, så även en debut som inte gick som planerat visar ja upp ^^

3.
Laddades upp 6juni 2012
620 visningar
Olle och hans halvbror, när vi var hemma hos dem


4.
Laddades upp 2dec 2015
601 visningar
Här visar Olle o ja upp momenten i F klassen, de lockar folk som vill veta hur momenten ser ut


5.
Laddades upp 6jan 2015
389 visningar
Fixar hundgodis av blodpudding


En salig blandning av vad som lockar, är lite intressant att se vad de är som lockar, o vad som får visningar, medan andra videos som man lagt ner mer tid på inte alls har samma antal visningar ^^

Har ni en YouTube kanal? lämna gärna den i en kommentar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar