måndag 27 juni 2016

Bad, brinnande båt, freestyle, nose work, flirt pole

Här om dagen blev de ju sommar igen, o efter en dag när de varit runt 30 grader blev tillomed jag badsugen, så ja bytte om o tänkte bada i poolen, men man vill ju inte bada själv, så efter en snabb övertalning så fick olle bada tsm med mig :D ibörjan höll ja i flytvästen men han tyckte helt enkelt att jag var ivägen så nu är ja blå o har rivmärken på låret o magen xD men satte på honom ett koppel ist o då gick de mkt lättare :D så blev ett litet tränings pass för olles del o vi båda blev avsvalkade.

När vi badat klart o kommit upp, sprang olle runt på altanen med bollen i högsta hugg ;) så hör ja bara mamma säga att det är ett stort svart moln, ja tänkte nej inte regn!! men nej utan detta va från en brand! kolsvart rök, o vi började fundera på vart de var, antingen va de vid vår båt eller på andra sidan... ja o Olle skulle endå iväg på kvälls promenad, så vi tog vägen förbi våran båt, o visst var de så. 3-4 båtplatser ifrån våran båt var de en båt som hade börjat brinna, den brevid var allderles svart o på andra sidan va den bara lite skadad, men våran klarade sig. trist bara för dem som fick sina båtar förstörda...



Igår blev de lite freestyle träning, satte på spotyfy listan o så dansade vi igenom vårt program, borde se till att köra igenom de till våran låt men får bli en annan gång, men olle brydde sig inte om musiken o lyssnade fint på mina kommandon, men han kan ju programet o undrade vrf ja inte bad honom hoppa upp mot ryggen så de fixade han själv ;)  annars gick de kalas bra :D 




Idag tog vi en sovmorgon, att somna 3 o gå upp 10 varje dag i 1v tar på krafterna, så skönt att vakna utvilad! vi började med en kisstur, in olle åt frukost o chillade, medan ja fixade mig, sen blev de en promenad o efter de la ja ut 4 sök o så körde vi lite flirtpole innan vi gick bort o körde nose work, olle tog alla 4 sök super bra! ja spillde SÅKLART lite på gruset o de markerade han oxå, suck på mig men grym olle! jag måste lära mig o röra på mig mer blir lätt stilla stående, så de måste ja själv jobba på.

In o vilade lite innan vi tog en promenad o fick tidig middag ute på gräset, nu har ja inte allt för dåligt samvete att jag lämnar olle, jag vet att han har de bättre hemma än att följa me. men puh vad ja hatar o lämna min fina kille <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar