söndag 6 december 2015

GEKÅS!

kl2 efter endast en PN innan idol så rullade bilen ner mot ULLARED, vi kom dit strax efter öppning, o ingen KÖ!! så vi gick in o ner direkt på DJURAVDELNINGEN massa fina häste prylar hade dem, hitta super snygga ridbyxor! men då ja inte vet när ja får ta upp ridningen igen så köpte ja inga :(
o sen kom hund, de va väl ingen WOW kännsla, men endel bra grejer fick följa med hem :D



Sen fortsatte vi runt i varuhuset, alla julklappar som skulle köpas köptes samt massa kul till mig själv! händer typ ALDRIG att jag unnar mig själv något mer än en cola eller två typ ;) så kändes kul o få köpa lite kläder o annat kul till mig själv för engångs skull :D så de här fick följa med mig hem:
(och alla julklappar som inte e med på bild)












Krit vit med rosa foder

+ en likadan i grå









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar