onsdag 1 oktober 2014

utvilad o tränings sugen...

....hatar att kl är 23 O.o

aja imorgon ska de iaf bli träning! men på hemmaplan orkar inte åka till klubben denna vecka, de som planeras är freestyle och frisbee :D
hoppas bara ja har energi till att gå direkt när ja kommer hem innan mörkret kommer. 

annars blir morgon dagen chill, skola, ska på studie besök efter lunch, så lär komma hem vid 17 imorgon, sen hoppas ja orka träna med min pojk<3

på fredag kommer tobbe hit, lördag inget planerat, på söndag är de årets nästsista tävling!
har även bokat in den 17 att åka till bästaste therese! de e på tiden va för längesen nu! sen ska hon flytta, så va tvungen o ske innan de! så de ser vi fram emot :D <3


Vill hitta tillbaka till energin vi hade här! förra hösten, min duktiga prins!
att ett jävla koppel kan göra sån jävla skillnad... men vi kämpar! vi ska ta oss igenom nybörjarklassen o nå våra mål! ja ska lämna mina äckliga tankar som trycker ner mig.... ja ska se glädjen, ja ska se våra framsteg, min prins har de bra hos mig, jag måste bara lära mig o jobba bättre med honom, jag måste lära mig små knep för att få honom att lyssna även i koppel, men vi kämpar på, en dag når även vi våra mål, tsm är vi starkare<3

Tävling på EHDK i maj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar