lördag 26 december 2015

Gav upp o kom igen

Den meningen stämmer in bra på dagens tävling!
Idag åkte vi till kungsör för att köra tunnelrace, o ja körde både individuellt och lag, först blev de individuellt o banan i sig kändes okej, men olle låste sig där ja viste att han skulle låsa sig, o när han väl kom tillbaka skicka ja honom o han låste sig igen ist för att fortsätta jobba med min överlyckliga hund (som han verkligen va!) så skickade ja honom på FRAM o han tog raksträckan in i mål, visligen klarade vi vårat mål med denna bana o de va dem 2 första tunnlarna skulle vi klara av o de gjorde vi, så ja gick av o kände mig nöjd endå :D

Sen efter ett tag va de dags för laget o ja kände mig skit dålig o mådde skit, men ju närmre de kom vår start lugnade ja ner mig o sen va de dags för oss, o vi körde flygande start o olle iväg som ett skott o sen vek han av när han såg att Seija o Ior gick där men fort tillbaka o vi fortsatte, denna bana jobbade ja med honom NÄSTAN hela tiden fram till typ 16 för då tappa ja talförmågan o kunde inte roppa på honom, ops tydligen e andas en bra grej o göra ;) men med yttligare en extra tunnel så kom vi dit vi skulle endå, o in i mål tillslut, med några extra tunnlar men va gör de när man har världens lyckligaste stollare? :D
lyckligast i världen sprang vi i mål, ja faller ihop rätt vokstavligen lägger mig på rygg samtidigt som ja klämmer ut massa baconost till olle :D
Ja kunde knappt prata o knappt gå, hm måste öva på att andas på plan o inte bara innan x)

Men ja e extremt nöjd o stolt över min stollare på dagens lopp :D min bästa olle<3
Kanske vågar mig ut på tävlingar endå nu när ja faktiskt vet att han kan o ja kan (bara ja behöver någon som säger åt mig ANDAS ta DJUPA ANDETAG, bilda ER BUBBLA)

I min värld e han min vinnare <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar