söndag 13 september 2015

Kursavslutning, firande, shopping

Idag hade vi avslutning på aktivering/prövapå kursen, vi körde en aktiv skogspromenad o avslutade med att alla fick visa upp sin "konst" dem tränat in under dessa 3v (man fick välja exakt vad man ville o träna in o visa då idag) så kul att få följt dessa duktiga förare o hundar, alla va så nöjda med denna kurs, o ville gärna ha en fortsättning ;) så de e nog gott betyg!
fick även blommor som tack, så gulligt <3




Sen när ja kom hem hade mina bror m familj kommit sen kom mormor, moster m sambo, o min andra äldre bror m tjej o firade mig, min bror o mamma, fick bl.a denna klocka!


Beställde även ett par byxor o en multiscarf o ha som halsduk till träningen när de blir kallare :D
i slutet av månaden när ja fått mina pengar ska ja även åka till fabriken o se om ja kan hitta en billig ROSA (ofc) fleece tröja o fingervantar :D så e man outfit färdig, o kylan e välkommen o trilla in :D
är man färgkodad så e man, då duger inte de man redan har om de e fel färg ;) xD
#nördensjälv 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar