måndag 1 september 2014

trött tröttare tröttast!

Efter en natt med smärta i båda knäna så somnade jag tillslut för sent... strax innan 6 ringde kl olle låg tättintill o myste, så va inte lättast att ta mig upp.... Men upp kom ja...
Ut med olle, in ge han frukost, äta frukost, fixa mig, sedan åka till dagmatte, när vi kom ditt tog ja ut honom lös o han sprang o va helt överlycklig! så känns skönt o lämna honom där :D

Sen vidare till skolan, gratis fika, så te och bulle blev det :) sen vid 9 började ja, chillade lite fram till 11 då började estet, och idag jobbade vi med lera! skulle göra en mask, o när ja va klar med den, va de ca 1h kvar tills vi sluta så då fick ja en annan lera o gjorde en tollare, blev väl inte den snyggaste, men men ;)

Sen slutade vi ca 13.45 så ja kom därifrån 13.50 ca, o tåget går 14.01, tar ca 20min o gå, så ja sprang o gick fort hela vägen! han precis med tåget! ringde mamma så ja hoppa av i strängnäs för att följa med o hämta min prins<3
Han blev väldigt glad av att se mig :D sen fick ja se hur tuff han e ;) han gick in i hönshuset utan att dö ;P
sen la han sig på gräset o ville inte följa me, men efter ja roppat lite så kom han tillslut, o gick med utan problem ^^ 
Han njuter verkligen av att få springa hur mkt han vill hela dagarna :D en relativ stor inhägnad tomt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar