fredag 13 november 2015

Va har hänt denna vecka?

Jo som vanligt har de inte hänt mkt,  vi har trix tränat, kört lite rally (i hallen) o så ^^ 
e helt slut på vardagarna... nackdelen när kurserna tar slut, inget som tvingar ut mig, har en svår period nu :( så trött i hela kroppen hela dagarna... tur olle har fullt upp hela dagarna så han inte klagar<3 ! men imorgon blir de AGILITY o söndag e oklart för tillfället ^^

I förgår så gjorde olle de ja nästan trodde va omöjligt! innan ja hinner reagera börjar olle springa efter en katt, men han e kopplad o innan kopplet hinner bli spänt vänder han sig om till mig! GODIS REGN :D äntligen gav KATT = GODIS HOS MIG resultat!!!! (skvaller träning) :D

Idag däremot så hade olle vovevakt, mamma tog hand om olle medan ja va o bowlade med ett par kompisar, riktigt trevligt o träffa två benta oxå! ;) o han körde även hem oss :D o vi digga MARCOLIO i bilen :D!!! 

o när ja kom hem möttes ja av en ÖVERLYCKLIG olle<3 så härligt o komma hem till min glada unge<3 o han va sååå mysig o glad :D 

Olle SITTER i mitt knä <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar